Customer Service Specialist – Coffee

Ervaring met soft commodities en customer service?

Om te solliciteren op deze vacature stuurt u uw sollicitatie naar joyce.verhoeven@one-on-one.be

One On One

Molenbergnatie

Jobinhoud:

Voor een toonaangevend bedrijf, gespecialiseerd in ‘warehousing’ zijn we op zoek naar een Customer Service Specialist. Je speelt een cruciale rol in de wereldwijde koffiehandel en bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten. Je zorgt ervoor dat zij altijd de beste ondersteuning krijgen bij het afhandelen van hun goederendossiers. Verder sta je in voor de volgende taken:

  • Het beheren van de goederenstromen en hierover communiceren met klanten, agents en rederijen
  • Voorraadbeheer
  • Registratie en bevestiging van aan- en verkopen door klanten
  • Opmaak van certificaten en uitsturen van douane opdrachten naar desbetreffende dienst
  • Doorgeven van lossingsinstructies en staalopdrachten
  • Verzorgen van de facturatie en bijhorende klassement

Wie zoeken we:

  • Je hebt een Bachelor denk- & werkniveau
  • Je hebt 3 tot 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Je weet hoe in te spelen op de behoeften van klanten
  • Je bent een meester in het communiceren
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels
  • Je bent goed georganiseerd en houdt gemakkelijk het overzicht

Wat biedt de klant:

  • Onmiddellijk een vast contract onbepaalde duur
  • Marktconforme verloning
  • Maaltijdcheques
  • Hospitalisatie- & groepsverzekering
  • Cafetariaplan (vb: Lease wagen / fietsplan)
  • (heel) Flexibele werkuren
  • 2 dagen thuiswerk mogelijk
  • 6 ADV dagen

De recruiter voor deze job